merhaba ben 50 yaşında emekli bir beyim izmir de ikamet ediyorum ben daha çok türkiye den daha iyi şartlarda yaşayacağım o ülkede rakamsal olarak fazla sermaye koymadan bir şeyler yapmayı bu restoran tarzı yada daha başka bir şeyler olabilir benim gibi yurt dışında yaşamayı düşünen bay yada bayan arkadaşlarla görüşüp bir şeyler yapmayı planlıyorum şu an kafamda taylant var taylan ta uzun süredir gidip geliyorum ve hep araştırma içindeyim başka alternatif ülkelerde olabilir kamboçya filipinler endononezya gibi çünkü bu ülkelerin paraları türk lirasından daha düşük ilgilenen arkadaşlar varsa görüşe bilirim