| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için Kayıt olmalısınız.
|
| Son Yorumlar |
Japonya Kore tur
Forum: Yurtdışı Tur Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: serabistan
2 saat önce
» Yorumlar: 1
» Okunma: 561
|
Kore, Japonya. Kız kıza?
Forum: Yurtdışı Tur Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: serabistan
2 saat önce
» Yorumlar: 2
» Okunma: 447
|
muğla tatil
Forum: Yurtiçi Tatil Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: lost7979
Dün, 09:00 AM
» Yorumlar: 0
» Okunma: 49
|
?️ Hem Kamp, Hem Tatil! B...
Forum: Yurtiçi Tatil Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: mario urcar
21-06-2026, 07:15 AM
» Yorumlar: 0
» Okunma: 72
|
Hafta sonu Bozcaada kaçam...
Forum: Yurtiçi Tatil Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: mario urcar
21-06-2026, 07:14 AM
» Yorumlar: 2
» Okunma: 263
|
Sinop Hafta Sonu Kamp pl...
Forum: Kamp Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: TeoTeo
20-06-2026, 04:38 PM
» Yorumlar: 0
» Okunma: 80
|
yaz geldi gezmek lazım
Forum: Yurtdışı Tur Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: umut35
20-06-2026, 10:26 AM
» Yorumlar: 0
» Okunma: 39
|
Japonya?
Forum: Yurtdışı Tur Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: hucre
19-06-2026, 11:47 PM
» Yorumlar: 14
» Okunma: 1,100
|
Alacatı kızkıza
Forum: Yurtiçi Tatil Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: Tiaelv
19-06-2026, 02:13 PM
» Yorumlar: 1
» Okunma: 173
|
yurt içi tatil arkadaşı
Forum: Yurtiçi Tatil Arkadaşı Arayanlar
Son Yorum: btuncel06
19-06-2026, 01:00 PM
» Yorumlar: 0
» Okunma: 91
|
|
|
| TAYLAND / PATTAYA TUR ARKADAŞI |
|
Yazar: boradeniz - 07-06-2016, 07:07 AM - Forum: Tayland Özel Bölüm
- Yorumlar (79)
|
 |
Merhaba;
Önümüzdeki bir kaç ay içinde Uzakdoğu seyahati düşünüyorum.Çeşitli kanallarda araştırma yaparken hemen hemen herkesin üzeinde durduğu şey ve söylediği ;tek başına değil bir kaç kişi gidin,konaklama açısından çok daha ekonomik rakamlarla ve daha iyi şartlarda olabilirsiniz böylelikle deniyor.
Düşünen arkadaşlar var ise iletişime geçebiliriz.Aklı başında;kafa dengi, ve eğlenmeyi seven bir kaç kişiyle daha iyi olabileceğini düşünüyorum. buradan yazabilirsiniz arkadaşlar.Daha önce gitmiş ve tekrar gitmeyi düşünen arkadaşlar özellikle.Turla mı daha keyiflidir free gitmek mi deneyimlerinizi paylaşısanız da sevinirim.Tek başına alıp başını gitmenin de keyfi ayrıdır diye düşünüyorum bi taraftan.
Tavsiyelere göre başka yerler de olabilir.Şimdilik özetle söyleyeceklerim bu kadar.
|
|
|
| Belgrad a gitmek isteyen? |
|
Yazar: esrarengiiss - 05-06-2016, 06:09 PM - Forum: Vizesiz Ülkeler
- Yorumlar (9)
|
 |
Arkadaslar merhaba esra ben...Ay basi boyle son dakika bir bi haftalik bosum oldugunu gorunce programda bisiler yapayim dedim.Balkanlar turu dusundum fakat tarih olarak uygun olan bir tek Belgrad kaldi geriye.Tur ile gitmeyi dusunuyorum yalniz cok skici olabilir.Benim gibi bu ay sonu boyle bir plani olup yalniz nasil olacakki diye dusunen varsa yazsin lutfen.Bu arada Adanadayim.
|
|
|
Kamp arkadaşı |
|
Yazar: onthesky - 05-06-2016, 03:54 PM - Forum: Yurtiçi Tatil Arkadaşı Arayanlar
- Yorumlar (5)
|
 |
Selam milllet!! Şu an yurt dışındayım, yakında dönüş yapcam. Bayramdan sonra güzel bir yerde kamp yapmayı planlıyorum. daha önce hiç yapmadım, bu ilk olacak, deniz kenarında ya da göl olabilir! Kelebek vadisi gibi mesela, balık tutmayı deniycem yeşillik, hamak felan, eğlenceli olabilir, yeni insanlar tanımak istiyorum. cinsiyet fark etmez, bir grup da oluşturabiliriz, gideceğimiz yerleri belirleriz... bir de arkadaşlar! amaç gezip, eğlenmek. değişik faztazileri olan şansını başka yerde arasın... ve bir not daha! bu yazıyı gezi tarihinden önce yazmamın amacı, geziye çıkmadan önce birbirimizi tanımak için zamanımız olsun istedim... skype gokhan.keskin59
|
|
|
| Vizesiz Balkan turu için arkadaş arıyorum |
|
Yazar: IKorhan-222 - 05-06-2016, 11:39 AM - Forum: Yurtiçi Tatil Arkadaşı Arayanlar
- Yorum Yok
|
 |
MErhaba;
25 Haziran - 5 Temmuz arasında Balkan (Üsküp-Kosova/Saraybosna-Mostar/ vb..) arasında bana eşlik edebilecek, neşeli ve eğlenmeyi bilen seviyeli arkadaş arıyorum. Maddi durum mühim değil, önemli olan gülmeyi ve vakti değerli kılabilmeyi bilen bir arkadaş arıyorum. Gezilecek yerleri birlikte netleştirebiliriz. Vİze sorunum yok. Eğer yeşil pasaportu olan birisi olursa schengen sınırlarını da aşabiliriz.
Not: Ciddi olanlar cevap yazsın lütfen
|
|
|
|