| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için Kayıt olmalısınız.
|
| Forum İstatistikleri |
» Toplam Üyeler: 11,938
» Son Üye: ysn
» Toplam Konular: 10,166
» Toplam Yorumlar: 27,784
Detaylı İstatistikler
|
| Kimler Çevrimiçi |
Toplam: 116 kullanıcı aktif » 1 Kayıtlı » 115 Ziyaretçi Lyssa
|
|
|
| Kasımda 1 haftalık buralardan biri Dubai-Sırbistan-Bosna-Mısır-Fas |
|
Yazar: oznesm - 30-09-2021, 12:06 AM - Forum: Yurtdışı Tur Arkadaşı Arayanlar
- Yorumlar (2)
|
 |
Kasım ayında yıllık izne çıkacağım.Henüz rota belirlemedim ama buralardan birini düşünüyorum Dubai-Sırbistan-Bosna-Mısır-Fas.Özellikle Dubai araştırması yapıyorum.Yanıma 1-2 kişide olsa birini arıyorum.Birlikte gezebileceğimiz seyahat edebileceğimiz saygılı kişi veya kişiler arıyorum.29 yaşındayım şuana kadar 10 ülke gezdim.Eğer KAsım ortalalrarında 1 haftalık uygunsanız konuşup ortak bir yön belirleyip gidebiliriz.Evi airbnb den ayarlayıp çok yüksek bütçelere çıkmadan tatil yapmayı düşünüyorum.İlgilenenler yoruma veya özel mesajla dönüş yaaprsa sevinirim
|
|
|
| 1 günlük motorla yol arkadaşı(İzmir çıkışlı) |
|
Yazar: vizeligezgin28 - 24-09-2021, 07:50 AM - Forum: Yol Arkadaşı Arayanlar
- Yorum Yok
|
 |
Avis motor kiralamadan 1 günlük xmax 400 kiralamayı düşünüyorum,amacım İzmir veya dolaylarini 1 günde gezmek,turlamak kafamıza göre takılmak 1 gece kamp yapabiliriz,(daha önceden motorla yurtdışı deneyimim oldu),ekipmanlar var,kurumsal firma calisaniyim, referans verebilirim,amacım bir gün de olsa rutinin dışına çıkıp özgürlüğü hissetmek
|
|
|
| Otostopla Dünya Turu |
|
Yazar: Seetlinfoo - 23-09-2021, 06:54 PM - Forum: Yurtdışı Tur Arkadaşı Arayanlar
- Yorumlar (1)
|
 |
Merhabalar Ben Bekir.. 28 yaşındayım.. Hayattaki Amacım Otostopla Ve Çadırımla Dünya Turuna Çıkmak.. Benim Hiç Bir Deneyimim Yok.. Yanıma Güvenilir Eğlenceli Yarı Yolda Bırakmayacak Bir Arkadaş Arıyorum.. Vize Şartı Olmayan Bir Rota Belirleyip Başlamamız Lazım.. Deneyimli Veya Deneyimsiz Bay/Bayan Arkadaşla Bu Heyecanı Yaşamak İsterim.. Birazda Çılgın Olmalı Tabi Yoksa Bana Bu Arkadaş Deli mi Demesin ?
Buradan İletişime Geçip Uyar Mıyız Diye Tartışabiliriz.. Deneyimli Biriyse Bilgilerini Paylaşmak İçinde Yazabilirse Memnun Olurum.. Herkese Bol Gezmeler Dostlar..
|
|
|
|